Nightmare Breaker Gameplay Before & After Update



Nightmare Breaker updated their site lately with new teasers renaming their characters and what looks like an upgraded and more flashy looking skills! There might be an upcoming beta soon since they added a phone register to something.

Netease China
Title: Nightmare Breaker
Platform: PC
Game Site: https://fight.163.com/

Please LIKE the video and SUBSCRIBE! Cheers!
http://bit.ly/12Txiqs

Follow and AMA on Facebook!
http://www.facebook.com/Steparus

Latest News and Reviews on my main site.
http://www.steparu.com/

My personal list of games for your phone or tablet.
http://app.steparu.com/

#HeroWarz #NightmareBreaker #HerowarzRemake

Смотреть на YouTube

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
Комментариев: 25
  1. Noblesse Oblige

    Looks pretty great. Thought it's a new release.

  2. Broccoleet

    Looks interesting. I'd play it . Very mxm ish in a good way .

  3. Rafa Rodríguez

    map customization????

  4. FlowTactics

    Does it still have WASD movement controls too? Very much prefer it over point and click

  5. Crasharino

    Damn, I played this so long ago and I knew they were going back into dev with it, but it's been that long I forgot it even existed until I saw this vid pop up in my feed, I can't believe they're still at it, nice to know they havn't gave up on it, will be nice to give it another play again when ever it comes out.

  6. Setsu Cutsu

    still wanna play this game 😃

  7. Violent

    Let's go Hero Warz!

  8. I

    How to do to download it tho?

  9. ᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟᅟ

    the character reminds me of Dfo Female Grappler.

  10. Mono Kendo

    so this game is for china only?

  11. Yasuko Neko

    love herowarz , hope it comes to global soon

  12. Christopher Yako

    For some odd reason this reminds me of MxM a moba from NcSoft.

  13. Ronello Cyrus Fabula

    If im not mistaken, this was the chinese game thay was inspired from Lost Ark (KR)

  14. dean morello

    reminds me abit of MxM pve content.
    master x master

  15. Slammerbit

    DFO? Hello?

  16. Александр Ковалёв

    holy… im still missed playing hw… such a nice game

  17. Godot 4.0 in 2022

    i really enjoyed herowarz so im really looking forward to this one

  18. Uros Stanojlovic

    I wann play

  19. Kurashimiru

    I don’t this one gonna will be on NA or EU

  20. Jeronimo Saettone

    Looks a lot like MxM

  21. Rein

    It's the real deal not like one of those ads

  22. SandCube

    Is there gonna be pvp?

  23. sweetangel13595

    Ohh i hope they come out with this soon!

  24. 신기식

    스팀게임으로 내노면안대나
    워페이스, 건즈도 서비스종료하고 스팀으로 내놧는데
    심지어 크리티카도 섭종은안해도 스팀리부트로 내놨구만…
    스팀으로내노면 전세계 사람들도플레이가능하고 원작이 한국인만큼 한국최군애정가지고했던 유저들도 다시돌아올듯한데
    중국게임으로 출시할꺼면 한국어지원까진 안바라니 ip한국도 넣어주던가

  25. ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻ ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

    GIVE ME THIS

Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: